TAFADDHAL

JIHAD FI SABILILLAH

JIHAD FI SABILILLAH

Ahad, 27 Januari 2008

"YAKINLAH, janji ALLAH itu pasti"

macam-macam yang mereka cipta untuk membuatkan rakyat membenci mereka... alahaii... Pak Lah dan kuncu-kuncu kamu itu, nantikanlah saatnya!

ALLAHU AKBAR!
ALLAHU AKBAR!!
ALLAHU AKBAR!


DR HATTA RAMLI DAN TIAN CHUA DITANGKAP POLIS KETIKA MENGADAKAN SIDANG AKHBAR DI DEPAN KLCC

Tangkapan sudah meningkat lebih 20 orang termasuk wartawan malaysiakini. Tak pasti pula apakah ada orang awam yang mahu membeli-belah atau lepak-lepak sekitar KLCC juga ditahan? Penangkapan terhadap wartawan adalah petanda kezaliman melampau dan gugatan besar terhadap kebebasan bersuara.

KUALA LUMPUR: Belum pun demonstrasi membantah kenaikan harga barang bermula di KLCC, tangkapan sudahpun dilakukan oleh pihak polis. Difahamkan sekurang-kurangnya enam orang Unit Amal PAS telah ditahan dan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Kontigen Kuala Lumpur.Haprak betul pasukan polis yang diperalat dan diperkudakan oleh Umno-BN. Haprak betul polis di bawah menterinya Abdullah Ahmad Badawi.Khabarnya seramai 5 orang muslimat PAS turut ditahan. Juga terbabit wartawan malaysiakini. Apa cerita ini Dollah, pemberita yang nak buat liputan pun kena serkup??? mana hak kebebasan seorang wartawan?!

Oopp, kawan bagitahu, ada lagi tangkapan .... Memang betul-betul takut Umno-nak hadapi suara rakyat yang makin menderita dengan keperitan bebanan hidup.Tak pasti sama ada demo Protes ini dapat dilangsungkan atau tidak. Dulu orang bercakap di Malaysia ada kebebasan bersuara tetapi tiada kebebasan selepas bersuara. Sekarang semuanya haprak, nak menuju ke tempat demonstrasi pun tak boleh, apatah lagi untuk nak sama-sama demo!

makin menjadi-jadi kezaliman yang mereka cipta. jangan takut jangan gentar, hadapinya dengan sabar. " innallah ha ma`assobirin". seolah-olah mereka nak jadi seperti MOSSAD mahupun Shin bet. kejam, zalim, tak peri insani. macam Israel laknatullah tu. manakah letaknya kebebasan bersuara di Malaysia kini...seolah-olah kita yang berjuang ni seperti musafir di negara sendiri.

marilah rakan seAgama ku... kita laksanakan tuntutan beragama. jangan sesekali berpaling. biarpun ancaman diberi mereka, hadapi dengan sebaiknya. INGATLAH janji-janji ALLAH itu pasti. teruskan langkah memperjuangkan Agama ALLAH ini.

jihad fi sabilillah

"SIMPATI, EMPATI, MEMPERJUANGKAN HAK ASASI"

-SMNS-
Jaringan Nasional Belia Mapan

Tiada ulasan: