TAFADDHAL

JIHAD FI SABILILLAH

JIHAD FI SABILILLAH

Khamis, 14 Mei 2009

BN-Umno "Menegakkan Benang Yang Basah"

Inilah Menteri Besar yang sah.

Semakin menjadi-jadi kemelut di Perak angkara puak-puak BN Umno yang tidak puas hati. Dan kerana itu makin tampak wajah-wajah sebenar BN dan Umno. Dengan tidak puas hati keputusan mahkamah, dia beralih ke mahkamah rayuan pula. Macam gila kuasa.


Sebelum ini, bukan main puak-puak BN dan Umno mengatakan YAB Dato Seri Ir Nizar sebagai gila talak dan macam-macam lagi. Namun realitinya rakyat sudah ketahui. Yang gila talak itu adalah MB tak sah Perak yang sangat perasan juga tak sedar diri bahawa dialah MB.

Konflik di Perak sudah berakhir sebenarnya. Tetapi angkara puak-puak pemerintah Malaysia ini yang masih seperti 'menarik rambut dalam tepung' atau perumpamaan lain 'menegakkan benang yang basah'. Dan mereka sangka rakyat akan berdiam diri sahaja. Dan apa yang pasti tidak semudah itu.

Perampas Negeri perak

Takut tidak jadi MB, pelbagai cara kotor digunakan oleh media arus kerajaan. Memburukkan Parti Perjuangan(Pakatan Rakyat) dengan sesuka mereka. Namun mereka ini perlu sedar, kita hidup kini di Akhir Zaman. Segala yang Hak pasti tertegak. Walau mereka menggunakan pelbagai cara sekalipun, kebenaran akan terserlah. Dan yang utama mereka perlu ingat, doa-doa orang yang dianiaya itu lagi Allah dengar.

Doa ana mewakili sahabat-sahabat muslimat lain, moga Allah memberi petunjuk pada kalian yang tidak menerima hakikat itu. Sedarlah kalian BN dan Umno, sesungguhnya kalian tidak diperlukan Rakyat Malaysia lagi. Kalau tidak percaya, silakan cuba. Mudah sahaja, berikan Parti Perjuangan Pakatan Rakyat memerintah selama satu penggal, insya`allah tidak akan ada kemelut sebegini lagi dalam sejarah politik Malaysia.

"Meludah ke langit, muka yang terkena.."(khas buat BN-Umno-MB tak sah Perak)

Fikirkanlah wahai puak-puak Umno BN.

Tiada ulasan: